Media społecznościowe należą do najważniejszych narzędzi marketingu internetowego. Instagram, Facebook, TikTok to platformy, które skupiają nie miliony, a miliardy ludzi. Dlatego ich potencjał od kilku już lat wykorzystują małe firmy i międzynarodowe korporacje. Za atrakcyjnymi profilami firm w mediach społecznościowych, często też za wiralami, stoją oni: specjaliści ds. social media. Z pewnością jest to zawód przyszłości, pełen wyzwań, ale też satysfakcji. Zazwyczaj związany z dobrym wynagrodzeniem, a teraz stoi przed Tobą otworem! Kurs specjalista ds. social media w Pascalu to najlepsze miejsce, by zdobyć wiedzę, umiejętności i rozbudzić w sobie kreatywność do tworzenia chętnie lajkowanych i udostępnianych postów.
Obszerny program zajęć: od marketingu do Meta Suite Business
Kurs przybliża ogólne i bardzo szczegółowe zagadnienia związane z marketingiem internetowym oraz funkcjonowaniem platform społecznościowych. Wprowadzi Cię w świat marketingu, platform społecznościowych i budowania za ich pośrednictwem wizerunku i tożsamości marki. Podczas kursu poznasz sposoby i metody analizowania oraz planowania działań w social mediach. Nauczysz się obsługiwać kluczowe narzędzia do realizacji skutecznych, internetowych kampanii marketingowych (m.in.: Google Ads). Zdobędziesz wiedzę w obszarze podstawowego narzędzia obsługującego kilka profili w różnych portalach społecznościowych jednocześnie, czyli Meta Suite Business. Zapoznasz się również z pracą copywriterów i nauczysz się tworzyć angażujące posty.
Gdzie możesz pracować jako specjalista ds. social media?
Wszędzie. Trudno jest znaleźć firmę, instytucję, korporację, która obecnie nie potrzebuje specjalisty od kreowania wizerunku w sieci za pośrednictwem mediów społecznościowych. Specjalistę ds. social media zatrudniają małe firmy i duże korporacje, instytucje, agencje marketingowe. Firmy z różnych branż, dlatego możesz pracować w obszarze, który lubisz i znasz. Ten zawód jest również pomysłem na własny biznes, bez dużych nakładów finansowych na początek. Wystarczy laptop, biurko i trochę miejsca w domu.
Jeśli chcesz być social media ninja, to ten kurs w Pascalu jest najlepszych sposobem na osiągnięcie celu!
Perspektywy pracy
Korporacje
Instytucje
Urzędy
MŚP
Media
Własna działalność gospodarcza
Zakres tematyczny kursu
Badania i analizy marketingowe
Marketing mix
Budowanie wizerunku i tożsamości marki w mediach społecznościowych
Strategia, planowanie oraz analizowanie działań w social mediach
Funkcjonowanie i obsługa serwisów społecznościowych takich jak: Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, Pinterest
Facebook & Instagram Ads, TikTok Ads
Wprowadzenie do Google Ads, YouTube Ads, Linkedin Ads
Meta Suite Business - zasady planowania postów, reagowania na wiadomości i komentarze, analizy social mediów
Copywriting, RTM i reagowanie na trendy w internecie
Infuencer marketing
Prawo autorskie i regulaminy
Zakres tematyczny kursu