Zarezerwuj miejsce ON-LINE

Kurs jednoroczny

Doradca ds. obsługi klienta

zdjecie-naglowek
Opis kursu

Bez względu na to, czy firma działa w sektorze B2B czy B2C, dobre relacje z odbiorcami jej usług bądź produktów są kluczowe dla uzyskania oczekiwanych przez nią celów finansowych. Odpowiednia dbałość o te relacje pozwala bowiem firmom zyskać grono stałych zadowolonych odbiorców, a także wypracować odpowiednią renomę, która przyciągnie nowe osoby zainteresowane jej ofertą i utwierdzi je jednocześnie w przekonaniu, że podejmują dobrą decyzję wybierając właśnie tę markę a nie inną. Doradca ds. obsługi klienta to więc osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wielu różnych dziedzinach, tj. księgowość, IT, prawo, finanse czy innego typu usługi, a także e-sklepy. Wybierając ten zawód należy pamiętać, że jest to zawód o charakterze usługowym. Celem doradcy jest przede wszystkim wsparcie klienta w wyborze odpowiednich dla niego rozwiązań, a także w razie wystąpienia ewentualnych problemów z produktem lub usługą. Osoba taka ustala i analizuje potrzeby oraz oczekiwania każdej osoby, która potrzebuje pomocy w związku z ofertą firmy. Poza tym to jej obowiązków może należeć również prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji na ich temat oraz przyjmowanie reklamacji.

Jakie kwalifikacje i umiejętności wyniesiesz z naszego jednorocznego kursu na doradcę ds. obsługi klienta?

Ten zawód wymaga dużej odporności na stres, komunikatywności oraz umiejętności interpersonalnych. Dlatego też w ramach przygotowanego przez nas kursu staramy się możliwie jak najlepiej przygotować słuchaczy zarówno pod kątem ich umiejętności komunikacyjnych, jak również zarządzania własnymi emocjami. Doradca ds. obsługi klienta musi znać też techniki i metody negocjacji oraz przekonywania i usuwania obiekcji swojego rozmówcy. Tylko posiadając te umiejętności rzeczywiście będzie mógł on osiągać wyznaczone przez firmę cele, a także we właściwy sposób rozwiązywać różnego typu problemy.

W szkołach policealnych Pascal kładziemy ponadto duży nacisk naukę właściwej organizacji pracy, prawidłowego posługiwania się dedykowanymi narzędziami, a także sporządzania i prezentacji dokumentacji ofertowej. Elementy te pozwalają bowiem nie tylko rzetelnie wykonywać swoje obowiązki, lecz także zadbać o swój wizerunek profesjonalisty. Wykonując ten zawód stajemy się bowiem reprezentantem firmy, który swoim postępowaniem oraz kulturą osobistą realnie wpływa na sposób, w jaki odbierana jest cała firma.

W jakich miejscach szukać pracy po rocznym kursie na doradcę ds. obsługi klienta?

Statystyki z serwisów rekrutacyjnych wskazują, że ofert pracy w obszarze obsługi klienta jest od kilku lat najwięcej, a szanse zatrudnienia są duże w prawie każdej branży. Po ukończeniu naszego rocznego kursu pracy można szukać zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak również w małych firmach handlowo-usługowych działających lokalnie. Poza tym doradcy poszukiwani są również przez agencje reklamowe, a także marki prowadzące e-sklepy bądź własne punkty w centrach handlowych.


CZAS TRWANIA:
1 ROK

UZYSKANY DOKUMENT:
CERTYFIKAT UKOŃCZENIA KURSU SZKOŁY PASCAL, ORAZ ZAŚWIADCZENIE ZGODNE ZE WZOREM MINISTERSTWA EDUKACJI NARODOWEJ

TRYB NAUCZANIA:
ZAOCZNY

ZALICZENIE:
TAK
Plan nauczania

Przedmioty:

Profesjonalna obsługa klienta
Komunikacja społeczna
Zasady słuchania i sondowania
Zarządzanie i organizacja
Narzędzia marketingowe, PR i reklama
Skuteczna prezentacja handlowa i promocja produktu
Kreowanie marki produktu
Umiejętności interpersonalne
Techniki negocjacji z klientem i zarządzanie ustępstwami
Metody przekonywania i usuwania obiekcji klienta
Utrzymywanie relacji z klientem
Telefoniczna obsługa klienta
Trudny klient
Zarządzanie emocjami własnymi w trakcie rozmowy z Klientem

Wiedza i umiejętności po kursie**

Po tym kursie zdobędziesz:

umiejętności analizowania potrzeb klienta
znajomość rynku i wyszukiwanie dostępnych alternatyw
wiedzę na temat wyboru wariantów, produktów i usług oraz przygotowania oferty dla klienta
umiejętności prezentacji przygotowanej oferty i doradzania klientowi bezpośrednio lub telefonicznie
wiedzę na temat dokumentacji związanej z ofertami
właściwą organizacje stanowiska pracy
umiejętności zarządzania własnymi emocjami

Perspektywy pracy

Sklepy wielobranżowe
Centra handlowe
Firmy finansowe
Agencje reklamowe
Firmy handlowe
Firmy komputerowe
Firmy usługowe

ola kot

Gabinety i salony kosmetyczne
Studia wizażu
Salony SPA
Agencje reklamowe
Agencje mody
Plany filmowe i telewizyjne
Ośrodki kultury
Teatry
Prywatne konsultacje
Własna działalność gospodarcza

Zarezerwuj miejsce
Kurs standardowy
164
miesięcznie
Standardowa cena kursu
(płatna w 10 ratach).
Zapisz się ✓
Najkorzystniejsza opcja
Dla aktywnego słuchacza szkoły PASCAL
123
miesięcznie
(płatna w 10 ratach).
Zapisz się do naszej szkoły aby korzystać z atrakcyjnych cen kursów.
Zapisz się ✓
Kurs standardowy
148
miesięcznie
Standardowa cena kursu
(płatność jednorazowa).
Zapisz się ✓
Podobne kursy
Technik usług kosmetycznych
0

Szczegóły >