Plan na jutro
REGULAMIN
KONKURSU PLAN NA JUTRO
I. DEFINICJE
Konkurs - wydarzenie
promocyjno-reklamowe w formie konkursu pod nazwą Plan na jutro realizowane przez Organizatora w ramach prowadzonej
przez niego działalności gospodarczej, na zasadach wynikających z Regulaminu.
Laureat - Uczestnik, któremu
przyznano Nagrodę.
Nagroda - Nagroda rzeczowa
przyznana Uczestnikowi w zależności od zajętego w Konkursie miejsca. Szczegóły
nagród w punkcie V. ZAKOŃCZENIE KONKURSU w punkcie 3
Organizator - In
Corta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Piotrkowska
270/417, 90-361 Łódź, której
księgi przechowywane są w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd
Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS: 0000627760, NIP: 5272774698 , kapitał zakładowy w wysokości 5
000 zł.
Praca Konkursowa - Praca polegająca nagraniu
filmiku.
Przewodniczący Komisji Konkursowej - przedstawiciel
Organizatora Konkursu.
Regulamin - niniejszy dokument określający zasady
Konkursu, dostępny na Stronie internetowej, w Aplikacji sekretariatach Szkoły
oraz koncie społecznościowym Organizatora Facebook [https://www.facebook.com/ECKPascal]
i Instagram [https://www.instagram.com/szkolapascal/].
Strona internetowa - Strona internetowa
przygotowana na potrzeby przeprowadzenia Konkursu, która dostępna jest pod
adresem: https://pascal.edu.pl/plannajutro
Szkoła - Placówki szkoły
policealnej Pascal prowadzone przez Organizatora w ramach jego działalności
gospodarczej.
Uczestnik - osoba biorąca
udział w Konkursie po uprzednim spełnieniu wymagań określonych w Regulaminie.
Wyróżnienie - nagroda rzeczowa
przyznawana Uczestnikowi w Czasie trwania Konkursu zgodnie z postanowieniami
niniejszego Regulaminu.
Zgłoszenie - zaakceptowanie
przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu, wypełnienie formularza
zgłoszenia i granie w grę Łowcy Punktów. Do niniejszego Konkursu Uczestnik może
zgłosić się wyłącznie przez stronę internetową https://pascal.edu.pl/plannajutro Szczegółowy opis przystąpienia do Konkursu
przez Stronę internetową Konkursu wskazany jest w pkt IV Regulaminu;
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Celem Konkursu jest promocja Szkoły.
2. Nagrody oraz Wyróżnienia w Konkursie zapewnia
Organizator.
3. Konkurs przeprowadzany jest na zasadach
wynikających z Regulaminu, z którego treścią Uczestnik powinien się zaznajomić
przed przystąpieniem do Konkursu. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację
treści Regulaminu.
4. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu
Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r.
poz. 227).
5. Uczestnicy mogą zadawać ewentualne pytania
dotyczące Konkursu oraz jego przebiegu wysyłając e-mail pod adres: plannajutro@pascal.edu.pl
6. Decyzje Organizatora i Komisji
konkursowej są ostateczne i nie mogą być zaskarżane w odrębnym trybie. Organizator
konkursu obowiązany jest zapoznać uczestników konkursu z
niniejszym regulaminem. Uczestnik przesyłając swoje zgłoszenie
jednocześnie oświadcza, że akceptuje niniejszy regulamin.
III. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO KONKURSU
1. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich, lub
posiadających zgodę przedstawiciela ustawowego na udział w Konkursie, osób
fizycznych zamieszkałych na terenie Polski (zwanych dalej: Uczestnikami),
posiadających status konsumenta w rozumieniu art. 22¹ Ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
2. Zgoda przedstawiciela ustawowego, o której mowa w
ust. powyżej, musi być dostarczona do sekretariatu Szkoły najpóźniej w terminie
7 dni kalendarzowych po dokonaniu zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie, przy
czym termin ten uznaje się za zachowany, jeżeli przed jego upływem zgoda
została nadana w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.
3. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy
Organizatora, a także członkowie ich rodzin. Członkami rodziny w rozumieniu
niniejszego regulaminu są: małżonkowie, dzieci, rodzice, rodzeństwo,
przysposobieni oraz przysposabiający. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego
regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę jak i
osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na
podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia). Organizator zwolniony jest z
pobierania oświadczeń w tym zakresie.
4. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i
nieodpłatne.
5. Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z
nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody, nie można
przenosić na inne osoby i podmioty.
6. Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie wymaga
spełnienia wymogów wskazanych powyżej oraz następuje poprzez dokonanie
prawidłowego Zgłoszenia.
7. Każda osoba zgłaszająca się do Konkursu Plan
na jutro zobowiązana jest do przesłania
filmu
·
o maksymalnej długości 45 sekund
·
w formacie pionowym – 9:16
·
z dźwiękiem
·
o maksymalnej wadze 120MB
w którym dokończy zdanie: Gdybym dziś skończył
szkołę to chciałbym to wiedzieć.
W swojej
wypowiedzi musi uwzględnić:
·
Szkołę Pascal
·
Praktyczne umiejętności i
doświadczenia
8. Osoba która
przesyła film potwierdza, że jest on jego autorstwa i powinna wypełnić formularz
zgłoszeniowy do konkursu, wyrażając zgodę na wykorzystanie wizerunku.
9. W przypadku przesłania filmu o większej długości,
organizator ma prawo do zakwalifikowania go w konkursie oraz edycji w tym
skrócenia go na potrzeby konkursu.
IV. PRZEBIEG KONKURSU
1. ETAP PIERWSZY [27.11.2024 godz. 10:00 – 10.12.2024
godz. 23:59]
a. Ogłoszenie akcji i zbieranie zgłoszeń.
b. W tym czasie użytkownicy będą mogli przesyłać swoje
zgłoszenia, filmiki oraz wypełnione formularze.
2. ETAP DRUGI [12.12.2024 godz. 10:00 – 18.12.2024
godz. 23:59]
a. Głosowanie na uczestników przez publiczność.
b. Wyboru dokonują internauci poprzez głosowanie na
wybranego uczestnika na stronach.
c. Dozwolone są reklamy swojego profilu w swoich
sieciach kontaktów.
d. Udział w głosowaniu mogą brać udział tylko osoby przebywające na terenie
Polski.
e.
Głosy oddane na stronie internetowej mają wagę – 1.
h.
Jeden użytkownik może głosować raz dziennie z polskiego IP. Wszystkie
zagraniczne będą usuwane przez organizatora.
i. Głosy oddane przez użytkownika w kolejnych dniach
sumują się.
j. Organizator konkursu ma prawo żądać wyjaśnień i
anulować głosy pozyskany w nieuczciwy sposób.
k. Zabrania się zakupu głosów oraz korzystania z
oprogramowania mającego na celu ominięcie blokad (między innymi oddawanie
więcej niż 1 głos dziennie).
V. ZAKOŃCZENIE
KONKURSU
1. W przypadku takiej samej ilości głosów
oddanych na kilku uczestników decyzję podejmuje
Komisja konkursowa.
2. 20.12.2024r.
godz. 14:00 zostaną ogłoszone wyniki na Facebooku: Pascal - Szkoły za darmo
https://www.facebook.com/ECKPascal
3. Nagrody
Miejsce
1 – Tablet, torbo-ręcznik, skarpetki
Miejsce
2 – Telefon, eko torba, skarpetki, ręcznik
Miejsce
3 – Głośnik bluetooth gmb audio Wireless LED speaker, eko torba, skarpetki, ręcznik
Miejsce
4 – Powerbank, eko torba, skarpetki, ręcznik
4. Organizator zobowiązuje się do wydania nagrody w ciągu 45 dni od ogłoszenia wyników.
5. Laureat może wygrać w Konkursie jeden raz, jedną
Nagrodę podczas czasu trwania Konkursu.
6. Podmiotem odpowiedzialnym za wydanie Nagród oraz
odprowadzenie należnych podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
jest Organizator.
7. Laureatom
Konkursu nie przysługuje prawo wymiany nagrody na gotówkę̨ ani na nagrodę̨
innego rodzaju. Laureatowi nie przysługuje prawo zastrzeżenia szczególnych cech
nagród, takich, jak np. kolor, wielkość, kształt czy rodzaj nagrody. Wszystkie
treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących niniejszego
Konkursu mają charakter poglądowy.
8. Laureat Konkursu nie może zrzec się części Nagrody,
zrzeczenie się części Nagrody oznacza zrzeczenie się całości Nagrody.
9. Weryfikacja prawa do Nagrody będzie prowadzona w
następujący sposób:
- W ciągu 10 dni roboczych od zakończenia posiedzenia
Komisji Konkursowej Organizator wyśle wiadomość do Laureatów na adres e-mail
wskazany w Zgłoszeniu. Jeżeli Laureat jest równocześnie słuchaczem Szkoły
Organizator może również podjąć kontakt telefoniczny.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za
niemożność, ani utrudnienia odbioru Nagrody z przyczyn leżących po stronie
Laureata.
10. Laureat jest zobowiązany do przekazania
Organizatorowi następujących danych: imię i nazwisko, adres korespondencyjny,
adres email, a także adres urzędu skarbowego właściwego dla Laureata, data
urodzenia, numer telefonu, obywatelstwo, dane paszportowe (numer, data
wystawienia, data ważności), a także inne dane niezbędne do otrzymania Nagrody,
których będzie wymagał Organizator.
11. Laureat traci również prawo do Nagrody, gdy:
- nie dopełni w terminie któregoś z warunków, do
którego jest zobligowany zgodnie z Regulaminem; lub
- naruszył postanowienia Regulaminu;
- odmówi podania swoich danych koniecznych do wydania
Nagrody.
12. Brak podania danych lub podanie przez Laureata
danych błędnych i brak sprostowania w terminie zakreślonym przez Organizatora
skutkuje wykluczeniem z grona Laureatów i wyborem przez Komisję Konkursową
nowego Laureata w miejsce Laureata, od którego Organizator nie otrzymał danych.
Wybór nastąpi w trybie i na zasadach opisanych w Regulaminie.
13. Nagroda zostanie udostępniona przez Organizatora
do odbioru w jednym z 27 sekretariatów Szkoły. Miejsce udostępnienia zostanie
określone na podstawie danych przesłanych Organizatorowi, o których mowa
powyżej.
VI. KOMISJA KONKURSOWA
1. Skład Komisji konkursowej ustala Organizator. W
skład komisji konkursowej wchodzi przedstawiciel firmy Organizatora, bądź osoba wskazana przez
Organizatora.
2. Udział w pracach Komisji konkursowej jest honorowy.
3. W sprawach spornych decydującym jest głos
Przewodniczącego Komisji konkursowej.
4. Czas Komisji konkursowej i czas wydania werdyktu
wyznacza i określa Przewodniczący Komisji konkursowej.
5. W przypadku nie uzgodnienia werdyktu przez Komisję
konkursową w wyznaczonym czasie, do podania i ogłoszenia wyników finału konkursu upoważniony jest Przewodniczący Komisji
konkursowej.
6. Przy weryfikacji punktów, Komisja Konkursowa będzie
stosowała następujące kryteria:
- Ilość zdobytych punktów przez Uczestnika,
- Weryfikację pochodzenia punktów (czy wszystkie są z
polskiego IP)
7. Do zadań Komisji Konkursowej należy:
- ocena prawidłowości dokonanych Zgłoszeń;
- sporządzenie listy Laureatów, którzy otrzymali prawo
do Nagrody;
- prowadzenie postępowań reklamacyjnych.
8. Komisja sporządzi protokół z podaniem wyników
Konkursu. Każdy Uczestnik Konkursu może zapoznać się z protokołem na swoje
żądanie w siedzibie Organizatora.
9. Godzinę ogłoszenia wyników Konkursu określa
Przewodniczący Komisji Konkursowej.
VII. POSTEPOWANIE REKLAMACYJNE
1. Wszelkie reklamacje dotyczące
sposobu przeprowadzenia Konkursu Uczestnicy mogą zgłaszać w formie pisemnej na
adres Organizatora oraz w formie e-mail w Czasie trwania Konkursu oraz nie
później niż w terminie 4 (słownie: czterech) dni od dnia opublikowania listy
Laureatów Konkursu. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone na adres
siedziby Organizatora, jak również na adres e-mail Organizatora, tj. plannajutro@pascal.edu.pl
O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data wpływu na adres
Organizatora lub data otrzymania korespondencji e-mail na skrzynkę
elektroniczną Organizatora. Reklamacje zgłoszone po upływie tego terminu nie
będą rozpatrywane. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa.
2. Reklamacja musi zawierać: imię,
nazwisko, dokładny adres Uczestnika Konkursu, przyczynę reklamacji wraz z jej
uzasadnieniem oraz adres e-mail Uczestnika.
3. Reklamacja rozpatrzona będzie w
terminie 7 (słownie: siedem) dni roboczych liczonych od dnia jej otrzymania. O
rozpatrzeniu reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony e-mailowo.
4. Reklamacje rozpatrywane będą na
podstawie niniejszego Regulaminu.
5. W przedmiocie reklamacji
ostateczna i wiążąca jest decyzja Organizatora.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych
jest Organizator.
2. Dane Osobowe będą gromadzone
przez Organizatora w celach związanych z organizacją Konkursu, w tym m.in. w
celu ustalenia listy Laureatów, ich danych oraz wydania Nagród (podstawa
prawna: 6 ust. 1 lit. a i b RODO), a także w celu wykonania obowiązków
podatkowych w zakresie potrącenia i opłacenia stosownego podatku od Nagrody w
Konkursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz celach związanych z
realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Organizatora takich jak
rozpatrywanie ewentualnych reklamacji Uczestników i cele dowodowe na potrzeby
obrony w sprawach dotyczących roszczeń związanych z Konkursem (podstawa prawna:
art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Z uwagi na zapewnienie odpowiedniej organizacji w
bieżących sprawach dotyczących działalności Organizatora odbiorcą Państwa
danych osobowych mogą być:
a. dostawcy usług prawnych i
doradczych wspierających Organizatora w dochodzeniu należytych roszczeń (w
szczególności kancelarie prawne);
b. dostawcy usług zaopatrujących
Organizatora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne;
c. wspierających procesy biznesowe
(w szczególności dostawcy usług informatycznych, firmy kurierskie i pocztowe,
firmy hostingowe);
d. Partnerzy.
3. Dane osobowe nie będą
przekazywane przez Organizatora poza obszar Unii Europejskiej.
4. W przypadku platformy Facebook,
transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie się odbywał zgodnie z
Polityką Prywatności i Regulaminem Facebook (https://www.facebook.com/privacy/explanation).
5. W przypadku aplikacji Instagram ,
transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie się odbywał zgodnie z
Polityką Prywatności i Regulaminem Instagram
(https://privacycenter.instagram.com/policy).
6. Dane osobowe będą przetwarzane
tak długo, jak długo będzie aktualny cel ich przetwarzania, tj. będzie to Czas
trwania Konkursu, a w odniesieniu do Laureatów również okres wymagany przez
odpowiednie przepisy podatkowe. W przypadku zgłoszenia roszczeń, dane osobowe
będą przetwarzane do momentu przedawnienia tych roszczeń, wynikającego z
kodeksu cywilnego. Po upływie tych terminów Państwa dane będą usuwane lub
poddawane anonimizacji.
7. Uczestnikowi przysługuje prawo
dostępu do treści danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, ich przenoszenia do innego administratora oraz
wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
8. Uczestnikowi przysługuje prawo
wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony
danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Podanie danych osobowych jest
dobrowolne aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Konkursie.
10. Dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
11. W każdym momencie można wycofać
zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez złożenie stosownego
oświadczenia w formie dokumentowej umożliwiającej zapoznanie się z jego treścią
przez Organizatora. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednakże, wycofanie
zgody o której mowa w niniejszym ustępie oznacza jednocześnie wycofanie się z
Konkursu, a w przypadku Laureatów zrzeczenie się do prawa z nagrody.
12. Z informacjami dotyczącymi
przetwarzania danych osobowych na Stronie internetowej można zapoznać się w
treści polityki prywatności Organizatora, która dostępna jest pod adresem:
https://pascal.edu.pl/polityka-prywatnosci/.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.Uczestnik w momencie zgłoszenia do konkursu
oświadcza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy
regulamin, wyraża zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych (zgodnie
z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 08 1997r. Dz. U. Nr 133,
Poz. 883) oraz publikacje i rozpowszechnianie jej wizerunku przez
organizatora i firmy współpracujące.
2. Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie
przesłanego materiału wideo przez Szkołę
Pascal w celach promocyjnych i marketingowych. Zgoda obejmuje prawo do
publikacji materiału na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych Szkoły Pascal, w tym w materiałach reklamowych, na stronie
internetowej szkoły, oraz w innych materiałach promujących działalność szkoły,
w dowolnej formie i w dowolnym czasie. Uczestnik zgadza się również na
możliwość edytowania, przetwarzania oraz modyfikowania przesłanego materiału
przez Szkołę Pascal.
3. Uczestnik oświadcza, iż nie będzie rościł żadnych
pretensji w stosunku do Organizatora
za publikację nadesłanych przez nią filmów na oficjalnej stronie konkursu,
w materiałach zamieszczanych przez media współpracujące z Organizatorem
oraz stronie internetowej i na profilach Organizatora na portalach
społecznościowych.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za złamanie przez
uczestnika niniejszego regulaminu.
5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu,
o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków Uczestnika oraz zasad uczestnictwa
w Konkursie. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy
Regulamin zostaną̨ zamieszczone na Stronie internetowej oraz portalach
społecznościowych Organizatora w taki sposób, że każdy Uczestnik będzie miał do
niego dostęp.
6. Konkurs może zostać w każdym czasie odwołany bez
podawania przyczyny, co nie rodzi żadnych
roszczeń po stronie uczestników Konkursu.
7. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem
stosuje się̨ przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym przede wszystkim
przepisy Polskiego Kodeksu cywilnego.
8. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd
powszechny właściwy miejscowo dla Organizatora.