Zarezerwuj miejsce ON-LINE

Plan na jutro


REGULAMIN KONKURSU PLAN NA JUTRO

 

I. DEFINICJE

 Konkurs  - wydarzenie promocyjno-reklamowe w formie konkursu pod nazwą Plan na jutro realizowane przez Organizatora w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, na zasadach wynikających z Regulaminu.

Laureat - Uczestnik, któremu przyznano Nagrodę.

Nagroda - Nagroda rzeczowa przyznana Uczestnikowi w zależności od zajętego w Konkursie miejsca. Szczegóły nagród w punkcie V. ZAKOŃCZENIE KONKURSU w punkcie 3

Organizator - In Corta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Piotrkowska 270/417, 90-361 Łódź, której księgi przechowywane są w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000627760, NIP: 5272774698 , kapitał zakładowy w wysokości 5 000 zł.

Praca Konkursowa - Praca polegająca nagraniu filmiku.

Przewodniczący Komisji Konkursowej - przedstawiciel Organizatora Konkursu.

Regulamin - niniejszy dokument określający zasady Konkursu, dostępny na Stronie internetowej, w Aplikacji sekretariatach Szkoły oraz koncie społecznościowym Organizatora Facebook [https://www.facebook.com/ECKPascal] i Instagram [https://www.instagram.com/szkolapascal/].

Strona internetowa - Strona internetowa przygotowana na potrzeby przeprowadzenia Konkursu, która dostępna jest pod adresem: https://pascal.edu.pl/plannajutro

Szkoła - Placówki szkoły policealnej Pascal prowadzone przez Organizatora w ramach jego działalności gospodarczej.

Uczestnik - osoba biorąca udział w Konkursie po uprzednim spełnieniu wymagań określonych w Regulaminie.

Wyróżnienie - nagroda rzeczowa przyznawana Uczestnikowi w Czasie trwania Konkursu zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

Zgłoszenie - zaakceptowanie przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu, wypełnienie formularza zgłoszenia i granie w grę Łowcy Punktów. Do niniejszego Konkursu Uczestnik może zgłosić się wyłącznie przez stronę internetową https://pascal.edu.pl/plannajutro Szczegółowy opis przystąpienia do Konkursu przez Stronę internetową Konkursu wskazany jest w pkt IV Regulaminu;

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Celem Konkursu jest promocja Szkoły.

2. Nagrody oraz Wyróżnienia w Konkursie zapewnia Organizator.

3. Konkurs przeprowadzany jest na zasadach wynikających z Regulaminu, z którego treścią Uczestnik powinien się zaznajomić przed przystąpieniem do Konkursu. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację treści Regulaminu.

4. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 227).

5. Uczestnicy mogą zadawać ewentualne pytania dotyczące Konkursu oraz jego przebiegu wysyłając e-mail pod adres: plannajutro@pascal.edu.pl

6. Decyzje Organizatora i Komisji konkursowej są ostateczne i nie mogą być zaskarżane w odrębnym trybie. Organizator konkursu obowiązany jest zapoznać uczestników konkursu z niniejszym regulaminem. Uczestnik przesyłając swoje zgłoszenie jednocześnie oświadcza, że akceptuje niniejszy regulamin.

 

III. WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO KONKURSU

1. Konkurs przeznaczony jest dla pełnoletnich, lub posiadających zgodę przedstawiciela ustawowego na udział w Konkursie, osób fizycznych zamieszkałych na terenie Polski (zwanych dalej: Uczestnikami), posiadających status konsumenta w rozumieniu art. 22¹ Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).

2. Zgoda przedstawiciela ustawowego, o której mowa w ust. powyżej, musi być dostarczona do sekretariatu Szkoły najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych po dokonaniu zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie, przy czym termin ten uznaje się za zachowany, jeżeli przed jego upływem zgoda została nadana w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe.

3. Z udziału w Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora, a także członkowie ich rodzin. Członkami rodziny w rozumieniu niniejszego regulaminu są: małżonkowie, dzieci, rodzice, rodzeństwo, przysposobieni oraz przysposabiający. Pracownikiem w rozumieniu niniejszego regulaminu jest zarówno osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę jak i osoba współpracująca na podstawie umowy cywilnoprawnej (w szczególności na podstawie umowy o dzieło, umowy zlecenia). Organizator zwolniony jest z pobierania oświadczeń w tym zakresie.

4. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne i nieodpłatne.

5. Uczestnictwa w Konkursie, jak i praw i obowiązków z nim związanych, w tym także prawa do żądania wydania Nagrody, nie można przenosić na inne osoby i podmioty.

6. Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie wymaga spełnienia wymogów wskazanych powyżej oraz następuje poprzez dokonanie prawidłowego Zgłoszenia.

7. Każda osoba zgłaszająca się do  Konkursu Plan na jutro zobowiązana jest do przesłania filmu

·         o maksymalnej długości 45 sekund

·         w formacie pionowym – 9:16

·         z dźwiękiem

·         o maksymalnej wadze 120MB

w którym dokończy zdanie: Gdybym dziś skończył szkołę to chciałbym to wiedzieć.

W swojej wypowiedzi musi uwzględnić:

·         Szkołę Pascal

·         Praktyczne umiejętności i doświadczenia

8. Osoba która przesyła film potwierdza, że jest on jego autorstwa i powinna wypełnić formularz zgłoszeniowy do konkursu, wyrażając zgodę na wykorzystanie wizerunku.

9. W przypadku przesłania filmu o większej długości, organizator ma prawo do zakwalifikowania go w konkursie oraz edycji w tym skrócenia go na potrzeby konkursu.

IV. PRZEBIEG KONKURSU

1. ETAP PIERWSZY [27.11.2024 godz. 10:00 – 10.12.2024 godz. 23:59]

a. Ogłoszenie akcji i zbieranie zgłoszeń.

b. W tym czasie użytkownicy będą mogli przesyłać swoje zgłoszenia, filmiki oraz wypełnione formularze.

 

2. ETAP DRUGI [12.12.2024 godz. 10:00 – 18.12.2024 godz. 23:59]

a. Głosowanie na uczestników przez publiczność.

b. Wyboru dokonują internauci poprzez głosowanie na wybranego uczestnika na stronach.

c. Dozwolone są reklamy swojego profilu w swoich sieciach kontaktów.
d. Udział w głosowaniu mogą brać udział tylko osoby przebywające na terenie Polski.

e. Głosy oddane na stronie internetowej mają wagę – 1.

h. Jeden użytkownik może głosować raz dziennie z polskiego IP. Wszystkie zagraniczne będą usuwane przez organizatora.

i. Głosy oddane przez użytkownika w kolejnych dniach sumują się.

j. Organizator konkursu ma prawo żądać wyjaśnień i anulować głosy pozyskany w nieuczciwy sposób.

k. Zabrania się zakupu głosów oraz korzystania z oprogramowania mającego na celu ominięcie blokad (między innymi oddawanie więcej niż 1 głos dziennie).

 

V. ZAKOŃCZENIE KONKURSU

1.  W przypadku takiej samej ilości głosów oddanych na kilku uczestników decyzję podejmuje Komisja konkursowa.

2.  20.12.2024r. godz. 14:00 zostaną ogłoszone wyniki na Facebooku: Pascal - Szkoły za darmo https://www.facebook.com/ECKPascal

3. Nagrody

Miejsce 1 – Tablet, torbo-ręcznik, skarpetki

Miejsce 2 – Telefon, eko torba, skarpetki, ręcznik

Miejsce 3 – Głośnik bluetooth gmb audio Wireless LED speaker, eko torba, skarpetki, ręcznik

Miejsce 4 – Powerbank, eko torba, skarpetki, ręcznik

 

4. Organizator zobowiązuje się do wydania nagrody w ciągu 45 dni od ogłoszenia wyników.

5. Laureat może wygrać w Konkursie jeden raz, jedną Nagrodę podczas czasu trwania Konkursu.

6. Podmiotem odpowiedzialnym za wydanie Nagród oraz odprowadzenie należnych podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jest Organizator.

7. Laureatom Konkursu nie przysługuje prawo wymiany nagrody na gotówkę̨ ani na nagrodę̨ innego rodzaju. Laureatowi nie przysługuje prawo zastrzeżenia szczególnych cech nagród, takich, jak np. kolor, wielkość, kształt czy rodzaj nagrody. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowo-promocyjnych dotyczących niniejszego Konkursu mają charakter poglądowy.

8. Laureat Konkursu nie może zrzec się części Nagrody, zrzeczenie się części Nagrody oznacza zrzeczenie się całości Nagrody.

9. Weryfikacja prawa do Nagrody będzie prowadzona w następujący sposób:

- W ciągu 10 dni roboczych od zakończenia posiedzenia Komisji Konkursowej Organizator wyśle wiadomość do Laureatów na adres e-mail wskazany w Zgłoszeniu. Jeżeli Laureat jest równocześnie słuchaczem Szkoły Organizator może również podjąć kontakt telefoniczny.

- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność, ani utrudnienia odbioru Nagrody z przyczyn leżących po stronie Laureata.

10. Laureat jest zobowiązany do przekazania Organizatorowi następujących danych: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres email, a także adres urzędu skarbowego właściwego dla Laureata, data urodzenia, numer telefonu, obywatelstwo, dane paszportowe (numer, data wystawienia, data ważności), a także inne dane niezbędne do otrzymania Nagrody, których będzie wymagał Organizator.

11. Laureat traci również prawo do Nagrody, gdy:

- nie dopełni w terminie któregoś z warunków, do którego jest zobligowany zgodnie z Regulaminem; lub

- naruszył postanowienia Regulaminu;

- odmówi podania swoich danych koniecznych do wydania Nagrody.

12. Brak podania danych lub podanie przez Laureata danych błędnych i brak sprostowania w terminie zakreślonym przez Organizatora skutkuje wykluczeniem z grona Laureatów i wyborem przez Komisję Konkursową nowego Laureata w miejsce Laureata, od którego Organizator nie otrzymał danych. Wybór nastąpi w trybie i na zasadach opisanych w Regulaminie.

13. Nagroda zostanie udostępniona przez Organizatora do odbioru w jednym z 27 sekretariatów Szkoły. Miejsce udostępnienia zostanie określone na podstawie danych przesłanych Organizatorowi, o których mowa powyżej.

 

VI. KOMISJA KONKURSOWA

1. Skład Komisji konkursowej ustala Organizator. W skład komisji konkursowej wchodzi przedstawiciel firmy Organizatora, bądź osoba wskazana przez Organizatora.

2. Udział w pracach Komisji konkursowej jest honorowy.

3. W sprawach spornych decydującym jest głos Przewodniczącego Komisji konkursowej.

4. Czas Komisji konkursowej i czas wydania werdyktu wyznacza i określa Przewodniczący Komisji konkursowej.

5. W przypadku nie uzgodnienia werdyktu przez Komisję konkursową w wyznaczonym czasie, do podania i ogłoszenia wyników finału konkursu upoważniony jest Przewodniczący Komisji konkursowej.

6. Przy weryfikacji punktów, Komisja Konkursowa będzie stosowała następujące kryteria:

- Ilość zdobytych punktów przez Uczestnika,

- Weryfikację pochodzenia punktów (czy wszystkie są z polskiego IP)

7. Do zadań Komisji Konkursowej należy:

- ocena prawidłowości dokonanych Zgłoszeń;

- sporządzenie listy Laureatów, którzy otrzymali prawo do Nagrody;

- prowadzenie postępowań reklamacyjnych.

8. Komisja sporządzi protokół z podaniem wyników Konkursu. Każdy Uczestnik Konkursu może zapoznać się z protokołem na swoje żądanie w siedzibie Organizatora.

9. Godzinę ogłoszenia wyników Konkursu określa Przewodniczący Komisji Konkursowej.

                          

VII. POSTEPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu Uczestnicy mogą zgłaszać w formie pisemnej na adres Organizatora oraz w formie e-mail w Czasie trwania Konkursu oraz nie później niż w terminie 4 (słownie: czterech) dni od dnia opublikowania listy Laureatów Konkursu. Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszone na adres siedziby Organizatora, jak również na adres e-mail Organizatora, tj. plannajutro@pascal.edu.pl O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data wpływu na adres Organizatora lub data otrzymania korespondencji e-mail na skrzynkę elektroniczną Organizatora. Reklamacje zgłoszone po upływie tego terminu nie będą rozpatrywane. Reklamacje rozpatruje Komisja Konkursowa.

2. Reklamacja musi zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika Konkursu, przyczynę reklamacji wraz z jej uzasadnieniem oraz adres e-mail Uczestnika.

3. Reklamacja rozpatrzona będzie w terminie 7 (słownie: siedem) dni roboczych liczonych od dnia jej otrzymania. O rozpatrzeniu reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony e-mailowo.

4. Reklamacje rozpatrywane będą na podstawie niniejszego Regulaminu.

5. W przedmiocie reklamacji ostateczna i wiążąca jest decyzja Organizatora.

 

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych jest Organizator.

2. Dane Osobowe będą gromadzone przez Organizatora w celach związanych z organizacją Konkursu, w tym m.in. w celu ustalenia listy Laureatów, ich danych oraz wydania Nagród (podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. a i b RODO), a także w celu wykonania obowiązków podatkowych w zakresie potrącenia i opłacenia stosownego podatku od Nagrody w Konkursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz celach związanych z realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Organizatora takich jak rozpatrywanie ewentualnych reklamacji Uczestników i cele dowodowe na potrzeby obrony w sprawach dotyczących roszczeń związanych z Konkursem (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Z uwagi na zapewnienie odpowiedniej organizacji w bieżących sprawach dotyczących działalności Organizatora odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być:

a. dostawcy usług prawnych i doradczych wspierających Organizatora w dochodzeniu należytych roszczeń (w szczególności kancelarie prawne);

b. dostawcy usług zaopatrujących Organizatora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne;

c. wspierających procesy biznesowe (w szczególności dostawcy usług informatycznych, firmy kurierskie i pocztowe, firmy hostingowe);

d. Partnerzy.

3. Dane osobowe nie będą przekazywane przez Organizatora poza obszar Unii Europejskiej.

4. W przypadku platformy Facebook, transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie się odbywał zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem Facebook (https://www.facebook.com/privacy/explanation).

5. W przypadku aplikacji Instagram , transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie się odbywał zgodnie z Polityką Prywatności i Regulaminem Instagram (https://privacycenter.instagram.com/policy).

6. Dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak długo będzie aktualny cel ich przetwarzania, tj. będzie to Czas trwania Konkursu, a w odniesieniu do Laureatów również okres wymagany przez odpowiednie przepisy podatkowe. W przypadku zgłoszenia roszczeń, dane osobowe będą przetwarzane do momentu przedawnienia tych roszczeń, wynikającego z kodeksu cywilnego. Po upływie tych terminów Państwa dane będą usuwane lub poddawane anonimizacji.

7. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, ich przenoszenia do innego administratora oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

8. Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Konkursie.

10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

11. W każdym momencie można wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie dokumentowej umożliwiającej zapoznanie się z jego treścią przez Organizatora. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednakże, wycofanie zgody o której mowa w niniejszym ustępie oznacza jednocześnie wycofanie się z Konkursu, a w przypadku Laureatów zrzeczenie się do prawa z nagrody.

12. Z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych na Stronie internetowej można zapoznać się w treści polityki prywatności Organizatora, która dostępna jest pod adresem: https://pascal.edu.pl/polityka-prywatnosci/.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.Uczestnik w momencie zgłoszenia do konkursu oświadcza, że zapoznał się i akceptuje niniejszy regulamin, wyraża zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 08 1997r. Dz. U. Nr 133, Poz. 883) oraz publikacje i rozpowszechnianie jej wizerunku przez organizatora i firmy współpracujące.

2. Uczestnik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przesłanego materiału wideo przez Szkołę Pascal w celach promocyjnych i marketingowych. Zgoda obejmuje prawo do publikacji materiału na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych Szkoły Pascal, w tym w materiałach reklamowych, na stronie internetowej szkoły, oraz w innych materiałach promujących działalność szkoły, w dowolnej formie i w dowolnym czasie. Uczestnik zgadza się również na możliwość edytowania, przetwarzania oraz modyfikowania przesłanego materiału przez Szkołę Pascal.

3. Uczestnik oświadcza, iż nie będzie rościł żadnych pretensji w stosunku do Organizatora za publikację nadesłanych przez nią filmów na oficjalnej stronie konkursu, w materiałach zamieszczanych przez media współpracujące z Organizatorem oraz stronie internetowej i na profilach Organizatora na portalach społecznościowych.

4. Organizator  nie ponosi odpowiedzialności za złamanie przez uczestnika niniejszego regulaminu.

5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków Uczestnika oraz zasad uczestnictwa w Konkursie. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy Regulamin zostaną̨ zamieszczone na Stronie internetowej oraz portalach społecznościowych Organizatora w taki sposób, że każdy Uczestnik będzie miał do niego dostęp.

6. Konkurs może zostać w każdym czasie odwołany bez podawania przyczyny, co nie rodzi żadnych roszczeń po stronie uczestników Konkursu.

7. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się̨ przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym przede wszystkim przepisy Polskiego Kodeksu cywilnego. 

8. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla Organizatora.