Konkurs frekwencja
Konkurs „Najlepsza frekwencja w marcu!”
Regulamin konkursu na
Facebooku „Najlepsza frekwencja w marcu”
§ 1 Organizator i miejsce konkursu
1. Organizatorem konkursu jest Grupa Pascal Sp. z o.o., ul.
Tymienieckiego 25c/90, 90-350 Łódź
2. Konkurs zostanie przeprowadzony w czasie zjazdów w dniach
od 02.03.2023 r. do 31.03.2023 r.
§ 2 Warunki i zasady uczestnictwa w
konkursie
1. W konkursie mogą wziąć udział osoby, które:
• są pełnoletnie,
• nie są pracownikiem Grupy Pascal Sp. z o.o.,
• nie są członkami rodziny pracownika Grupa Pascal Sp. z o.o.,
• są słuchaczami w szkole Pascal.
2. Konkurs polega
na osiągnięciu najwyższego procentu obecności w stosunku do wszystkich
Słuchaczy danej grupy spośród wszystkich grup w szkole.
3. Konkurs będzie
rozstrzygnięty na podstawie list obecności za miesiąc marzec 2023.
4. Nagrody zostaną rozdane na zajęciach w miesiącu kwietniu 2023
roku.
5. W przypadku nieobecności podczas zajęć, na których będą
rozdawane nagrody, będzie możliwość odbioru osobiście w sekretariacie Szkoły
Pascal przy ulicy Gdańskiej 59 w Bydgoszczy przez 7 dni od daty rozdania
nagród. Po tym terminie możliwość odbioru nagrody przepada.
6.
Organizator może wykluczyć Uczestnika z Konkursu w przypadku naruszenia
jakiegokolwiek punktu Regulaminu.
§ 3 Rozstrzygnięcie konkursu i
nagroda
1. Nagrodą w konkursie jest gadżet niespodzianka dla każdego Słuchacza,
którego grupa spełniła najwyższy procent frekwencji w danym miesiącu.
2. Nagrodę otrzyma
każda osoba, która pojawi się na minimum trzech dniach zajęć w miesiącu marcu
ze zwycięskiej grupy.
3. Jedna osoba
może uzyskać jeden upominek.
§ 4 Postanowienia ogólne konkursu:
1. W przypadku wygranej w Konkursie laureaci przekażą
Organizatorowi dane niezbędne do wydania im nagrody tj. prawdziwych danych
osobowych: imienia, nazwiska oraz numeru tel. kontaktowego. Kontakt stron w tym
zakresie nastąpi podczas pierwszego zjazdu w grudniu. 2.
Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany, przeprowadzany
przez serwis Facebook, ani z nim związany.
3. Laureat nie ma prawa do żądania wypłaty pieniężnego
ekwiwalentu nagrody, ani zamiany jej na nagrodę innego rodzaju, ani cesji praw
do nagrody na rzecz osoby trzeciej. Warunkiem odebrania nagrody jest
wcześniejsze podanie przez laureata prawdziwych danych osobowych tj.: imienia,
nazwiska oraz numeru tel. kontaktowego, niezbędnych do przekazania nagrody.
4. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad konkursu,
interpretacji i postanowień tego Regulaminu rozstrzyga Organizator.
5. Do rozstrzygnięcia konkursu zostanie
powołana komisja konkursowa.
§ 5 Dane osobowe uczestników
konkursu
1. Grupa Pascal Sp. z o.o. jest administratorem danych
osobowych uczestników Konkursu. Przystępując do Konkursu i akceptując niniejszy
regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych
osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.
§ 6 Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
§ 7 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu Uczestnicy powinni
zgłaszać w formie pisemnej, na adres siedziby Organizatora. Reklamacja powinna
zawierać nazwę Konkursu czyli „Najlepsza frekwencja”, imię i nazwisko
Uczestnika zgłaszającego reklamację, opis i powód reklamacji oraz adres
zwrotny, na który Organizator wyśle odpowiedź. Reklamacja pisemna powinna
zostać własnoręcznie podpisana przez Uczestnika, pod rygorem jej nieważności.
2. Uczestnicy uprawnieni są do składania reklamacji w
terminie 30 dni od dnia upływu czasu trwania Konkursu.
3. Reklamacje złożone po dacie wskazanej, jak również
reklamacje nie zawierające danych wskazanych w § 7 pkt. 1 (jeśli zmienią się
punkty to proszę to skorygować) nie będą rozpatrywane.
4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Konkursową.
5. Komisja rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na
podstawie niniejszego Regulaminu.
6. Komisja rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni
od dnia jej doręczenia. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję Komisji na
piśmie, na adres podany przez Uczestnika w przesłanym piśmie, w terminie
maksymalnie 10 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.