Akcja
Regulamin akcji „POLEĆ ZNAJOMEGO”
§1 Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Konkursu jest Grupa Pascal Sp. z o.o.,
ul. Tymienieckiego 25c/90,
90-350 Łódź
2. Akcja zostanie przeprowadzona w Internecie na
fanpage https://www.facebook.com/SzkolaPascalKrakow oraz w
Sekretariacie Szkoły przy ul. Karmelickiej 52 lok.2 31-128 Kraków w dniach 10.01.2023
r.– 28.02.2023 r. do godziny 17:00
§2 Warunki i zasady uczestnictwa
w akcji
1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna,
która:
a. Jest pełnoletnia.
b. Nie jest pracownikiem Grupa Pascal Sp. z o.o.
c. Nie jest członkiem rodziny pracownika Grupa Pascal
Sp. z o.o.
§3 Rozstrzygnięcie i nagroda
1. Nagrodą w gadżety (50szt. długopisy, 22szt. breloki
otwieracze, 2szt. mydełka reklamowe, 5szt. kubki, 15szt. smycze, 5szt.
zasuwka na kamerkę, 5szt. notes z długopisem, 4 szt. koce, 4 szt.
elektrogadżet)
2. Osoby chcące wziąć udział w Akcji i spełniające warunki
określone w §2 Regulaminu, polecają znajomym i rodzinie zapisanie się na
kierunek dostępny w ofercie oddziału Szkoły Policealnej Pascal w Krakowie.
3. Nagrody wygrywają wszystkie osoby, które skutecznie przekonały
do zapisu jakąś osobę. Osoba ta musi podczas zapisu w Sekretariacie powiedzieć
o tym Sekretarz Szkoły i podać imię i nazwisko osoby, która jej ten kierunek
poleciła. Za każdą poleconą osobę, która zdobyła co najmniej 50% frekwencji otrzymuje się 1 losową nagrodę.
4. Osoby biorące udział w Akcji zostaną powiadomieni o
zdobyciu nagrody poprzez sms do 15.04.2023 r.
5. Nagrodę laureaci będą mogli odebrać tylko i wyłącznie
osobiście w sekretariacie Szkoły dla dorosłych Pascal w Krakowie ul. Karmelicka
52 lok.2 +48 12 307 04 93.
6. W przypadku wygranej w Akcji laureaci przekażą
Organizatorowi dane niezbędne do wydania mu nagrody tj. prawdziwych danych
osobowych: imienia, nazwiska oraz numeru tel. kontaktowego.
7. Jeżeli laureaci nie skontaktują się w terminie do dnia 30.04.2023
r. do godziny 17:00, tracą uprawnienia do nagrody.
8. W myśl niniejszego regulaminu, każdy uczestnik zwalnia
serwis Facebook z odpowiedzialności za akcję prowadzoną przez Grupa
Pascal Sp. z o.o.
9. Akcja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana,
przeprowadzana przez serwis Facebook, ani z nim związana.
10. Laureaci nie mają prawa do żądania wypłaty pieniężnego
ekwiwalentu nagrody, ani zamiany jej na nagrodę innego rodzaju, ani cesji praw
do nagrody na rzecz osoby trzeciej. Warunkiem odebrania nagrody jest
wcześniejsze przekazanie Organizatorowi prawdziwych danych osobowych tj.:
imienia, nazwiska oraz numeru tel. kontaktowego, niezbędnych do przekazania
nagrody.
§ 4 Dane osobowe uczestników akcji
1. Grupa Pascal Sp. z o.o. jest administratorem
danych osobowych uczestników Akcji. Przystępując do Akcji i akceptując
niniejszy regulamin Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez
niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia Akcji oraz w związku z wydaniem nagrody.
§ 5 Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego
Regulaminu.
§ 6 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Akcji Uczestnicy powinni
zgłaszać w formie pisemnej, na adres siedziby Organizatora. Reklamacja powinna
zawierać nazwę Akcji czyli „POLEĆ ZNAJOMEGO”, imię i nazwisko
Uczestnika zgłaszającego reklamację, opis i powód reklamacji oraz adres
zwrotny, na który Organizator wyśle odpowiedź. Reklamacja pisemna powinna
zostać własnoręcznie podpisana przez Uczestnika, pod rygorem jej nieważności.
2. Uczestnicy uprawnieni są do składania reklamacji w
terminie 30 dni od dnia upływu czasu trwania Akcji.
3. Reklamacje złożone po dacie wskazanej, jak również
reklamacje nie zawierające danych wskazanych w § 6 pkt. 1 nie będą
rozpatrywane.
4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję Konkursową.
5. Komisja rozpatrywać będzie reklamacje Uczestników na
podstawie niniejszego Regulaminu.
6. Komisja rozpatrzy reklamację w terminie maksymalnie 14 dni
od dnia jej doręczenia. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma decyzję Komisji na
piśmie, na adres podany przez Uczestnika w przesłanym piśmie, w terminie
maksymalnie 10 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.